Bro's Birthday

12.04.2008 Saturday Sunny

四月九号是大弟弟16岁的生日,而我们却延迟了几天帮他庆祝~
由于小弟弟这几个星期里一直吵着要吃螃蟹,当晚我们就去了Food Land食之园满足他这小小的愿望,再加上我们也好久没吃螃蟹了.. Hoho !!!


虾古 - 好吃!

炒balacan

清炒

招牌豆腐

馒头

Cheesy Crab - 有一点点的辣味,好吃~ 喜欢喜欢^^

酸甜 - 这是给小弟弟的.. :))

Chocolate Mousse Cake from De Pastry Chef
弟弟很喜欢,他说很好吃^^

这就是我那酷酷的弟弟 ~ 生日快乐哦!! muaxXx ~*

今年,我没买什么礼物给他..就只是包了一封红包给他!
我想有钱买他想要得,不是更好吗?虽然有点没诚意 :))

12 comments:

Vincent Cho said...

你的小弟弟好像很小罢了喔,喜欢吃螃蟹?@_@

Ruby said...

哇。。好好吃的样子,我很喜欢吃螃蟹呢!!yummy~~

choi yen said...

that day I only mentioned to my mom that long time didn't go FoodLand for it's crabs....
Cheesy crab is my favourite too ;)

andersonloo said...

walauyeh.. back to Mas liao still 1 2 talk about food meh...

Anonymous said...

wow.. i love the cheesy crab.. btw were is this restaurant?

Anonymous said...

我生日你要带我去吃...哈哈哈哈哈哈

奥古斯丁 said...

kepong的食之园吗?
他们的螃蟹的确好吃,又大只!

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Livros e Revistas, I hope you enjoy. The address is http://livros-e-revistas.blogspot.com. A hug.

Anonymous said...

the cheesy crab look yummy...and the 虾古 look crispy...

Vivi said...

Vincent ~
哈哈!我弟弟才5岁,而且他不只喜欢吃螃蟹,他还喜欢吃日本料理,榴莲.. :D

鲁比 ~
我也是!!
有机会一起去吃 :))

mimi ~
呵呵..酱巧哦?
cheesy crab也是我的最爱~^^

Anderson ~
呵!我喜欢啊,怎样? :P

v i v i a n ~
Oohoho.. we've a same name,haha
by the way, Foodland is located at Kepong :)

黑人蓝保 ~
没问题,你有回来才说! 嘻嘻~

奥古斯丁 ~
对啦!! 就是那里..
我超爱他们的螃蟹 :)

squall ~
yeah ! everyone love their cheesy crab, is one of their 招牌菜

Big Boys Oven said...

the dinner looks good! so does your bro!

Anonymous said...

良好的调度和这篇文章帮助我在我大学assignement很多。感恩为您提供的信息。.